Hali Mali Boo säger jag ba

nemen TJA!
skolan idag har väl vart rätt lång alltså. Josh var sjuk vilket självklart va tråkigt men hade ju bästa julle där lixsom, nåde dig om du vart hemma du med !
Fick lite lätt roligt-damp på epan och dessto tråkigare på bilden... %T75r765674¤###&/ så mkt hatar jag bild! mer behöver jag inte säga...
Åkte hem på cykeln min efter skolan och sedan blev det stallet på det. Hade barnlektion idag som varje onsdag. det är rätt kul alltså. barnen gillar mig så! hade möte sen med u-sek. det är mkt nu alltså. jag typ brinner upp.

Nu har jag städat rummet oså för det är visning imon igen.. suger. utvecklingssamtal med det ska bli rätt intressant. Ne nu ska jag plugga matte och sen sova. Matten kan stoppa upp 8r92357//&%/&¤%¤"@@@@=)/( i sin röv med tycker jag!

Godnatt.alltså.

ungefär så arg,ledsen,glad,sur,irriterad,snusmumrik,förbannad,flummig,trött är jag nu
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?