LÖRDAG+SÖNDAG

Gick upp tidigt som fan för att sitta i en bil till stockholm! där vänmtade shopping och det bästa konsert med HÅKAN HELLSTRÖM!
Shoppingen var lyckad och efter det var det dags att göra sig iordning för konserten!
KONSERTEN VAR HELT UNDERBAR! hade sittplats men wtf vi stog upp och hoppade och sjöng med i varenda låt! lipade gjorde jag med. Håkan är så fin. ♥
Värre var det när alla skulle hem.. fullt på tunnelbanan vilket ledde till att jag fick panik (klaostrofobi) så vi fick gå av och vänta på nästa, som kom om fyra minuter, så ingen miss lixsom. Sen åkte jag till rådmansgatan där mats mötte upp mig och sen sov jag hos eva,mats,märta och ivar! vaknade sju imorse pga småbarnen.. det var lite smått jobbigt då man somnat vid ett..och ett dagen innan med.
Söndagen började med dockteater det va mysigt och sedan ut till de andra kusinerna för att fira malins födelsdag lite. och sen åkte vi hem till Tranås igen.
JÄVLIGT BRA HELG. ALLTSÅ!


+ massa mer som kommer imon, har inte tid nu
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?