Varsegoooda!

Nemen tja!
Har två små hermeliner som tjatar på mig varje dag om att jag uppdaterar så dåligt så nu gör jag väl det då.
Igår hände så mkt saker så jag hann faktiskt inte att gå in på datorn. Men nu sitter jag här en mörk november kväll som denna och har precis julpyntat mitt rum och städat, det är fint nu !
Känns även grymt bra med helg nu och vila, även fast det inte blir så mkt vila.. inte imon iaf!
* Lördag
* Stall jour imon vid sju, men får ju pengar, mohiha!
* Kantte ridning
* Lucia Övning
* Genrep inför Juljippot
* Till Julle på kvällen med dom bästa Hermelinerna i världen!!
* Sova där
* Söndag
* Vakna hos Julle
* Ponny ridning på stan, har ett pass som är på en timme

Jag kanske inte hinner blogga med andra ord..

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?