Tisdaaaaaag 2119

På begäran av en viss Julia Von Alexandersson bloggar jag .  Så jag gör väl det då.

Skolan idag var mycket chill. Inställd franska (sovmorgon), matte, lucia övning, lunch, so, lucia övning, slut. grymt gött! på en tisdag som denna. något som är mindre kul är att det är snöstorm.. åkte bil till skolan idag och fick skjuts av min underbara syster hem, taack♥
Väl hemma åt jag mitt nyttiga mellis, haha och sedan stallet på det. Red Revalia och det gick bra och sedan va det bara ta upp sångrösten igen och ha lucia övning med de små i stallet.
Ha fått tag på krona med nu , så nu är jag redo! tackar mormor för de.

Nu ska jag föna håret.. platta? välja kläder tills imon , läsa, plugga? , gerts värld, sova, godnatt

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?