80-tal!

åh , så taggad man blir av gammal 80-tals musik! sitter här och letar efter låtar till valborg.
välkomna kl.17.00 valborgsmässo afton i Tranås Ridklubb
det känns verkligen som vi är på gång nu med valborg planerna. Men ändå inte.. jävligt sent ute.
Men ida och jag står på oss! gu så duktiga vi är, haha
Dagen idag har iaf tillbringast i Tranås Ridklubb. Som vanligt. men jag älskar det <3
Gillar ridningen mer nu än innan. man blir så peppad oxå!
Först var det övning på gymkanan, vilket inte gick så bra! men tror det ska gå bättre nu när ida organiserat banorna lite.:P
Sedan var det möte i stallet, och det gick väl lite framåt iaf!
Sen var det lite trevligt snack med årseleverna och ann :)
Och tillslut uteritt med dom.
Gick inte så bra Molly bara drog!
Sen cyklade jag hem och nu sitter jag här och bara frossar i 80-tals musik och valborg, hihi
Hade tänkte mig en dusch ikväll plugg + (matte skiva), inte shysst att ha matteprov på onsdag :(
Sen en promenad tror jag, :)
Sen blir det sängen tidigt för mig.

puzz på en bra dag!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?