Braiga dagar med lite ensamhet

Glad Påsk kan man väl börja att säga!

Vaknade väl vi 9 nånting idag och gick då ner och åt frukost. Och i år behövde jag inte leta efter nåt påskägg utan det låg på på bordet där min frukost stod. Fick ett påskägg (såklart) fyllt med godis! och ett fint linne.
Efter frukost och lite TV cyklade jag ner på stan och mötte Ida och Elin (från stallet) vi skulle ragga priser till valborg i stallet från olika affärer i stan. Och det gjorde vi verkligen! det fick JÄTTE bra! vi fick in massa saker och ska få fler saker på tisdag :) bra jobbat tjejer!
Nu sitter jag här och här lär völ jag förbli. För idag är det Påskafton och päronen ska in till grannen och själv sitter man här som man sålt smöret och tappat pengarna!
Ska väl med in och äta bara kanske.
Fast det är mycket bra på TV ikväll, och ida kommer sen me så ska vi göra affischen till Valborg som ska sitta över hela stan! ;)
Så det blir väl en bra dag/kväll tillslut ändå.
För jag kanske inte är värd me?

Gårdagen var underbar igår oxå, med tjejerna <3 Massa skratt och flumm som vanligt med er gummor!:)
det måste vi göra om.
<3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?