En snabbis

jahopp då har denna veckat gått förbi den me ,) och nu är det bara en dag kvar till påsklovet.
Har hunnit med att både vara sjuk,rida,skola,plugga,TV. men inte datorn! :O
Men det blev det ju nu! :D
Är så skönt nu när man kan va ute utan att frysa.! en riktig vår närmar sig.
Körde bränboll idag på idrotten ute, det var såååå härligt!
Efter skolan blev det ridning på en extremt seg och stel häst. men åt slutet funkade de la som vanligt.
kollade in hoppträningen lite och sedan cyklade jag hem! Efter jag hade ätit hemma gick jag ut å gick, det var mkt skönt - att jag fick skoskav, vilket var minder skönt!¨
Men idag känner jag mig hurtig!
* cykla till och från skolan
* cykla till och från stallet
* rida
* ut och gå
Hoppas bara jag kan hålla mitt ''banta'' löfte i vår nu !: )
Nu ska jag äta lite glass för att bli påmind om våren, fast solen har i och för sig gått i moln...
men hoppas den lyser imon igen ;)

*tjiingeliing*
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?