Hälsosammare liv väntar!

Visst är det skönt med en prommis såhär på vårkvällen? det är just vad jag ska börja med, vareviga kväll/dag en promenad! Utan på fredagar och på onsdagr. Men dom andra dagarna! ska börja leva hälsosammare nu i vår. Cykla lite oftare till stallet och så, det är ju trots allt inte så långt. Tar bara 5 min med cykel! så det är det värt. Sen ska jag börja sola med inför beachen -09. Fast inte på solarium för jag klarar inte instängdheten. Klostrofobi.
Så det får bli den naturliga vägen. haha!
Så förvänta er ingen större bränna! *
Sen ska jag börja äte lite hälsosammare oxå, inte äta så mkt FETT xD men om man blir bjuden på't så får man äta hur mycket man vill enligt mig. Men inte s,å äta och så. Inget sånt i vår för mig!
som sagt beach -09 väntar! *

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?