helgen

Hinner knappt med mej själv nu och inte bloggen heller! så nu blir det lite plock från helgen! lite gott å blandat! :)
I lördags var jag först nere på stan med puff och milo och några gooa tjejr! vi hade ponnyridning på troget och det gick bra! sen var det möte i stallet. När jag kommit hem cyklade jag till Téa och vi cyklade tsm till bredstorp för att kolla på fotboll. Vi hittade inte först men sen gjorde vi det ;)
Sen var vi där i solen lite sen hyrde vi film och gjorde tacos. Kollade på filmen och flummade. Råkade slå ner en av hennes lampor i taket me! grattis ronny! Men kvällens bästa var att jag skulle ladda min mobil. Så jag satte i själva grejen i mobilen- Sen sa ja ba- men vrf funkar den inte? sen kom jag på efter 1 min att jag inte satt i kontakten i elutaget i väggen. hahah bra gjort! ;) kolla bara in hårfärgen. jag blir bara dummare och dummare för varje dag!
Sen var det söndag och då var det stallet i 8 timmar :O :) sen kom jag hem och pluggade till NO provet tills på måndag, det hade jag ju glömt bort att vi hade....!
Men det klarade jag väl ganska bra iaf idag. Efter skolan var jag med johanna och vi gjorde lite allt möjligt! :D
Imon är det genrep till dansensdag så det blir la dans hela eftermiddan.
Nu ska jag packa lite inför imon sen sova.

godnatt (A)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?