Julia

Dagen började som vanligt, men kände mig extra pigg på att gå till skolan idag faktiskt*
och det berodde nog på att jag visste att matteproven var slut nu ;) men jag blev snabbt påmind av att det snart var NO prov ! och då var jag inte lika pigg längre!
I varje fall tog jag mig till skolan och började med en evenska lektion. Ska skriva en resention om filmen vi sett nu!
Dagen gick iaf bra och vi flummade oss igenom den!
Fick tebax matteprovet oxå, 18,5 av 20! ganska nöjd!!  :)
Jullebullan hängde med hem sen oxå! Vi satt först och myste i solen på ballen sen gick vi ut och hoppade med kebabssan! :) det gick bra!
sen hoppade vi själva på studsmattan och tog MASSA kort  tror det var typ 155 kort :O
lägger ut NÅGRA sen!
Sen satt vi vid datorn och la inte några bilder oså! massa minne bilder *
Och nu har hon åkt hem.
Resterande av dagen består utav:
Dusch
Plugg
och väntan till morgondagen då man blir 14! ;D


Postat av: Jullebulle ;)
2009-04-21 / 20:25:16

just love you :*


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?