lååång dag.. och blickar framöver

En dag utan att han något att göra. Som man längtat efter detta lov och så har man inte nåt att göra! !

Gårdagen blev väl inte så kyckad tyvärr... det var mycket stressigt men det gick bra ändå :) det tråkigaste för min del var väl att jag fick huvudvärk så jag kände att det bästa för mig var att åka hem. Så vid 21.00 kom pappsen och hämmtade mig. Jag hade gärnat stannat kvar om jag mått bättre och haft det trevligt med er ! men det får bli nästa gång! :)
Gick och la mig när jag kom hem och vaknade ett antal gånger under natten men vaknade vid 09.20 på morgonen sen iaf. Idag blir det som sagt inte mkt att göra städa lite och fixa inför påsken.
Men ikväll blir det ridning på bompa tror jag :) men det är ju några timmar tills dess....

Om man tänker på dom kvar varande dagarna på lovet alltså Torsdag,fredag, Lördag, Söndag, Måndag så finns det faktiskt endel att göra. Vilket är bättre än att sitta stilla tycker jag!
Imorgon är det ridning på förmidan sen tror jag att jag tar en sväng uppe på mammas jobb. Alltid roligt att träffa lite barn.
Fredag- är det U-sek möte och sedan ägga lunken i stallet, kan bli trevligt! och på kvällen är det fest hos johanna, kan oxå bli trevligt ;)
Lördag- då är det stan som gäller med Ida och Nina. Vi tar med två shettisar och gör reklam för TRK. :)
Söndag- vet i fasen... men tror det blir att sova med julle tills på måndag.
Måndag-?

sen är det slut :(

Nu ska jag städa, ha't så bra!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?