LOV!

ÄNTLIGEN PÅSKLOV!

som vi åtminstonde jag längtat :)
Ganska slapp skoladag idag, film på två lektioner och lite sådär!
Slutade vid 3, och åkte till stallet vid halv 4! Hjälpte till på hästkul och drabbades av skoskav vilket inte var såå skönt....
Red på Pilot sen det gick ganska bra idag :)
När jag kom hem åt jag lite god mat och kollade lite på hockeyn! Just nu: FFBK 1-0! heja heja :)
Förövrigt kan man inte få en bättre start på påsklovet. solen skiner så det står härliga till och man får cykla utan vantar! :)
jätte härligt, verkligen!
Hoppas det håller i sig veckan ute och fler veckor om det går!
Jag är verkligen glad att jag inte är sjuk nästa vecka och denna vecka som vart ist.
Imoron kommer johanna hit och suzzar det gillar vi! <3 Vi ska flöta och kolla robinsson. mammi och pappi ska till norrköping döööe, så det blir FF! haha

Från en sak till en annan Kristina Luuk och Carina Berg ska ha bebis!
ville bara säga det, Grattis!! :P

I feel happy, i feel good, i feel nice, i feel!! I LIKE IT!

hoppas på en toppen vecka i solen. <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?