Övernattning

Nu har jag varit ute i solen och piknikat med min vän shulija <3 Vi hade det mycisgt på kråset med lite fika och mkt prat...
Men det var lite blåsigt så vi behöll kläderna på alltså inget solande där inte.
Nu har jag traskat hem och fått i mig lite lunch/potatismossaka? (stavning)
Och nu har jag datorn avklarad oxå. Försöker hinna med ett blogginlägg om dagen och en titt på alla andras bloggar me, och det har jag lyckats med även idag!
Så fram tills kl.16.00 blir det slappt. Ja förutom all packning då tills ikväll. Då det är övernattning i stallet som U-sek har hand om. Åker ut vi 16.00 på möte och kommer hem i morgon förmidda. Då var den dan avklarad, thhah!
Det brukar alltid bli så på dagen efter att man sover när man kommer hem för man inte sovit nåt själva natten på övernattningen. Men nu vet jag inte hur det blir, för det är ju jag som ska hålla i det med några andra tjejer :P så jag kanske får mig en slummer ändå. (hoppas det x))
men det ska bli roligt ändå mkt lekar, mat och snack! :) kan bli trelivligt!
Men nu ska jag dra mig, för nu har jag suttit färdigt här för idag! tror jag...

Hoppas ni har det bra på lovet! :P det har jag.

tjiiingeliing ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?