Påskkärringa dagen!

Ännu en somnlös natt.
Månen hade hittat en bra plats att lysa på inatt närmligen rakt in i mitt fönster och rakt på mina små blåa ögon. så jag kunde inte annat än titta kändes det som. Så jag låg och funderade på allt möjligt! men mest på valborg!
Hur som helst ringde min mobil kl.08.40 för jag hade sagt till den att ringa då. Och då gick jag upp för jag skulle va på mammis jobb vid typ 09.45. Och det var jag!  Det var mkt roligt och barnen var utklädda till påskkärringar. Och vet ni barnen kallade mig till och med Fröken! känner mig vuxen och stolt. haha
Sen cyklade jag hem och åt lite pizza. och om en halvtimme tänker jag bege mig till stallet. Ska ju rida kl.15.00 :)
Bloggar väl senare ikväll oxå kanske, men tills dess ha en bra blåkullahäxgladpåsk dag!

så här glada var jag och farsan igår oxå, höhö
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?