Soligt *

Helgen närmare sig med solig steg! och jag älskar verkligen vädret! fick bli premiär för solglajjerna idag i skolan och det känndes jävligt gött ;) I stallet svettades jag som en gris med det gjorde inget. Små barnen hade nämligen gymkana (tävlade mot varann) det var roligt för dom men jobbigt för mig och Ann att springa me xD
När det var min tur att rida var det programridning :O var inte ett dugg förbered på det så jag avstog först. Men ann fick mig att genomföra programmet. Men jag kunde typ inte programmet! fast jag är ganska nöjd ändå! glömde bort lite på slutet bara! och bompa var lika svettig som jag. (L)
Sen cyklade jag hem och åt lite kina mat så jag höll på att spricka!
Denna dag har varit toppen och hoppas på en ännu bättre dag imon :)
det ända idag som sänkte betyget på denna dag var den dära JÄVLA såsen (ursäkta utrycket) ! men jag hade längtat efter den gooda svampsåsen i skolan idag (mat vrak som jag är) och när jag kommer dit är det nän annan jäkla sås! som inte är ätbra! och om inte jag äter den, då är det illa :O
Så det förstörde min dag lite!
men det gjorde inte så mycket, för när jag kom till stallet blev jag lycklig igen :D det gör mig oftast på bra humör <3

Imon ska jag gå på stan med mina hästar, haha xD två shettisar och med elina och ida! :)
ska göra reklam om TRK och om valborg!
Ta en titt.
sen blir det sussa hos Téa , ska bli roligt ! får se vad vi hittar på, på kvällen ;D <3

nu ska jag dra, kan bli en film och en säng, eller bara en säng !
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?