söndag tråk

Jag hatar verkligen söndagar för då vet man att det är skola nästa dag! fast denna söndag är ändå ganska Okej i och med att det är en hel veckas lov framöver. Fast jag har ändå rätt så tråkigt idag..
Johanna åkte hem i förmiddags efter en trevlig kväll och natt, vi somnade väl vid 3 eller ngt. Släckte lampan flera gånger för att sova , men munnen ville inte sova!
Under påsklovet hár jag inte mkt planerat så jag är öppen för förslag.
Men nåt som jag vet är att på Tisdag är det övernattning i stallet och då är jag närvarande. Och på Fredag är det långfredan (höhö) och inte nog med det så är det ferre hos johanna  ;) <3 med ett gäng gooa tjejer ;D
Nu ska jag ta tag i mitt liv och göra nåt.. Men jag vet i fasen vad?

idag är det Hockey med ja, så skönt det skulle va om FBK vann borta! och det skönaste vorre om dom vann allt mot dom där dryga smålänningarna xD (jag vet att jag är en själv, haha)

Postat av: Ida
URL: http://idacharlottanilsson.blogg.se/ 2009-04-05 / 14:49:27

hihi tack sötan :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?