Stallet mitt andra hem

Ibland är jag hur duktig som helst på att uppdatera och ibland händer det inget.
Men nu ska jag göra det iaf!
Igår var det matte prov och det gick la sådär! det imon kommer gå åt helvete...
Efter skolan var det stallet och rida och sen möte. Rida gick sådär och mötet med kanske?
Men bäst var det efter mötet nere i stallet då alla var så flummigt trötta, thaha.
cyklade hem sen vid typ halv 10 med ida å ida :)
Ganska bra dag.
Idag:torsdag
var det ganska slappt i skolan och jag blev klar med min kudde till min kusin i slöjden :)
Spelade brännboll  på idrotten och film på so och svenskan. Har just avslutat en bra film på svenskan med tom cruise och Nicole Kidman, Värd att se, vet inte va den heter men bra och lite ledsam.
Kollade på en film om bibeln på So:n, brukar var rätt intresserad av SO men denna lekitonen var rätt seg!
Efter skolan blev det stallet och det blev att rida ut en lång och mysigt sväng med Elin :)
Sen hade julle och ida voltige träning och det gick la ganska bra! men det behövs tränas mer ;)
Själv tycker jag johan ska göra ett eget nummer på valborg! x)
Även idag väldigt roligt umgänge i stallet! som alltid.
Något som är värre är la sammanhållningen i U-sek.
Vissa gör ALLT! andra gör INGET! nämner inga namn iaf!. men det ska bli skönt när valborg är över ;P
Hoppas det blir av bara, men vi behöver verkligen mera funktionärer.
Imon kommer farmor och farfar från sthlm! dom kommer till mig för att jag ska ha kalas på lördag för min släkt för jag fyller år på tisdag! grattis till mig.
Dom ska väl oxå glo lite på när jag rider imon!

It's not over get

Godnatt.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?