Svettig

Det blev en promenad tillslut ändå! Förts blev det ner på raksträckan till stallet sen in i stallet i en 20 min kanske. Sen vidare ner mot pastejköket och sen hem igen! var borta i en timme. Och det är jag nöjd med ;)
När jag kom hem satte jag mej i soffan och kollade på ''hjälp! jag är med i en japansk TV show'' men stannade inte där länge för jag tyckte det var så fjantigt och tråkigt. Så gick in på rummet ist och lyssnade på musik! det var roligare ;)
Och nu sitter jag här igen..
fast nu känner jag mig så äcklig efter att inte ha duschat på ett tag, haha.
red igår ingen dusch, red idag ingen dusch, promenad idag ingen dusch.
SÅ NU SKA JAG FASEN I MIG TA EN DUSCH! för alla dessa aktiviteter!
Sen ska jag nog glo lite på film.. känner för Honey kanske!
Har ni sett den! Om inte se den. En dans film med Jessica Alba som huvudperson.

godnatt

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?