vår? eller blåst?

Första dagen på påsklovet inleddes med en tråkig morgon men med en destu roligare eftermddag.
Tog min cykel och körde till johanna efter lunch. Där gick vi ut och tog lite vår bilder i det finna vädret, fast det blåser lite och det gillar jag inte.. fy.
sen gick vi hemmåt igen till henne och satte oss på ballen i solen. Men även där blåste det ganska mkt om man säger så, så vi gick in igen!
Efter en stund körde vi till ICA och köpte en glass den var god. Vårens första glass i solskenet. :)
Nu är jag hemma men ska snart bege mig till en annan som jag älskar <3 JULIA
Vi ska ta en lite prommis som igår, det är så härligt att gå ut och gå nu när solen skiner och det är ljust långt fram på kvälla-timmen ;)

Vi hörs imon eller senare :)

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?