vårvårvår

Nu är det bara sommaren som saknas!
har varit på stan idag med en solstråle som blindade mina blå ögon. haha vilken poesi!
aja, fick iaf ett par Jeans Leggins och ett par svarta små skor av mamma i tidig födesledags present!
Har fått riktiga vår känslor nu me! satt ute och fikade på stan * Hoppade studsmatta för farsan stte upp den igår, var ju bara tvungen att testa för vårens skull * och det bästa, jag låg ute i solen på studsmattan och läste, i ett par stora snygga briller * Fast det kom en vind och då gick jag in igen. Men det får bli fler dagar med denna känsla i kroppen!
På tal om känsla så fick nog Karlstad en härlig känsla i kroppen igår och även jag: FBK tog ju nämligen hem segern! :)
Så idag blev det att byta påslakan till mitt FBK lakan, höhö, vem vet jag kanske får ta bort det imon? 'men det tror jag inte' om jag får bestämma får det ligga kvar ända tills finalen är slut! =)
Snart kommer Johanna farande oxså så det är la bäst att städa lite i rummet innan!
bloggar imon igen, see ya!

 (johanna)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?