Barrrappapbababbas

Hallojsan!
Vaknat nu eller?
inte för min del gick upp typ halv 10 och åt frukost sedan tog jag mig en dusch och sen tog jag min fina cykle och cyklade ner till stan för att lämmna in två böcker och så handlade jag lite saker på ÖB till skolan. Och nu är jag hemma igen, sköönt!
Nu ska jag inte göra nåt speciellt utan bara chilla lite. Sen ska jag vara med julle en lite stund. Vra meningena att vi skulleh a vårat temys idag men det sket sig för vi vill ha regn till det. Så när man väl önskar regn så kommer det inte! annars kommer det jämt tycker jag!!
<3
                                                                                                                                                                                                                                
Sitter just nu och lyssnar på min nya ''favorit'' låt! årets sommarplåga kan jag tro! den är grymmt skön iaf! ;)
och den heter - Rap Das Armas. Kan inte tänka mig att nån känner igen den på namnet men om man hör på den så! den går typ såhär: baaarrrappapparappa baapba! hahah, sök på den på youtube annars ! xD

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?