Blixtrar och dunder!

Godkväll på er !
Måste börja berätta om min underbart rolig och äventyrliga dag med julia !
Det började med att hon kom till mig och vi åkte ut till seglarvik och skulle bada. Men på vägen började det mullra men det sket vi i. Så när vi kom fram hoppade vi i det iskalla vattnet.... * Sen började det typ åska,mullra och blixtra! men vi var kvar i vattnet! livsfarligt jag vet! fatta att vi var rädda!! men när det sen började regna sprang vi upp ur vattnet och kutade till våra grejer och bytte om lite halvt! sen sprnag vi upp till bilen i regnet och så satte vi oss typ halvnakna där inne.. höhö
Men sen åkte vi vidare och då skulle mamma in på COOP och handla så då satt vi kvar i bilen och fikade, haha
så jävla mysigt!! :D <3

Nu är jag med Téa älskii! vi gick våran promenad förut som vi ska börja med som jag skrivit om! * Gcik såklart ner till hemmakväll och hyrde rysare! ;) köpte chips....fy på oss!
Meni af så gick vi hem sen till mig och kollade på den (Creep hette den) den var assit läskig men vi tog oss igenom den! som alltid ;)
Nu har vi bestämmt att hon ska nanna över! fatta vad kul ;) <33
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?