Blondiner vet inte mycket!

Hej på er :) hoppas ni mår bra, det gör jag men jag är trött sen gårdagen! (ett inlägg kommer om den sen)
Har precis ätit lite mat och sitter nu här med kläderna inför kvällen som jag ska ha på mig. Vi ska nämligen till jkpg ikväll för att fira min kusin som fyller 20 år idag!
Idag vaknade jag och Téa vid 8 typ :O men somnade om sen och sen åkte jag hem när vi var klara. Så min förmiddag har jag spenderat i stallet. Har gjrot maten till camillas hästar för att hon är i Tyskland. Och så har jag hållt ida lite sällskap som bor i camillas hus under helgen med hunden Lizza. Ida kunde inte byta kanal för det hade blivit nåt fel på fjärrkontrollen (trodde hon) men hon hade inte satt batterierna rätt bara. tss.. men är man blondin så är man det, jag vet ;)
Men nu är jag hemma och nu ska jag fixa mig lite tills ikväll.
vi drar vid 16.00 typ.

XoXo
Ronja

Postat av: Ida
2009-09-01 / 21:46:11

Haha, ja är som ja är ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?