Fullt upp i stallet!

hello på er!
efter en häktiskt kväll har jag nu hamnat här igen!
Åkte ut till stallet vid 18.00 ungefär. Då fick jag direkt slänga mig upp på Paula och skritta igång henne lite efter att hon varit halt. Så lovisa fick göra iordning min häst medans jag skrittade runt på paula. Sen var det ju då dags för lektion och jag fick rida älsklings revvan<3 det gick bra! och bäst i slutet! då blev jag glad och nöjd när jag fick massa bra beröm från camilla (ridläraren)! sen efter att jag ridit färdligt hjälpte jag till på lektionen efter. och efter det fodrade jag och Ann hästarna sen var det dags för mig att dra hem. Det var faktiskt ganska kallt ute vid nio tiden. det känns att det börjar bli höst...
Nu ska jag sova! imon blir det stan med Johanna och sen filmmys med tjejerna i klassen!

godnatt! xOxO
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?