härliga killar!

Måste bara berätta en sak som gjorde mig på skratthumör igår! När hag skulle cykla hem från stan typ vid halv 2 så var det ju fullt med folk på stan iochmed att det hade varit crusing på kvällen. Och det var fortfarande några som åkte runt och visade upp sina bilar. Dock var det oxså några som stod vid en av sina skit ful bilar, enligt mig! med en såndär megafon! ni vet en sån som man sätter framför munnen så att rösten förstärks. A iaf så kom jag på cyklen på andra sidan och han i megafonen började prata med mig! x) :P
Han
- du blondinen på andra sidan! du ser jävligt snygg ut!

och så kollade jag på dom ,och han ba:
- aa just du!
sen sa han:
- släng cykeln och åk lite raggarbil ist!

haha, åh jag bara skrattde!
det var nåt mer han sa men jag kommer inte på det nu.
xD

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?