Hemma nu

efter en vecka i Göteborg. är sjukt trött nu men det får man ta...Kom hem vid typ halv tolv igår kväll och så skullej ga gå upp vid 6 :O men somnade fan om till 7 och vi hade skolfoto idag :O men det gick ändå.
Hade tänkt att berätta lite om helgen nu då! För jag tror inte riktigt att ni fattade haha, allt gick så fort!

Lördags:
Dagen började med att pappa kom in till mig och frågade om jag ville åka med till göteborg/liseberg med min kusin Hanna och hennes familj då! Och jag sa ja såklart, vem säger nej?
Så jag hoppade upp ur sängen och gjorde mig klar så fort som möjligt. Sen kom dom och hämtade mig och så drog vi ner till GBG!
Väl framme gick vi och åt på en mysig pizzeria och sen gick vi till stan och shoppade. Bilder kommer på shoppingen ;)
På kvällen sen var det dags att gå och äta på en resturang med typ 25 pers till som vi kände och som var där!
Fick en jävla läskig hamburgare som var röd... men resten var super :)) senare på kvällen hände massa skojigt och vi avslutade kvällen på Sky Bar. Gick och la oss typ vid 12 halv 1.
Söndag:
Idag skulle vu gå på liseberg och kolla på min andra kära kusin Martin och hans band som var med i finalen i svensktoppen nästa! tyvärr vann de inte men de var väldigt bra och duktiga som tagit sig vidare bland 1000 st till 10 st ! Efter detta så gick vi på liseberg och hade grymt kul ! :P
Och sen var vi hemma i Tranås vid halv 12 ungefär...
TACK FÖR EN UNDERBAR HELG!!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?