Hiss&Diss



Hiss:
 idag vill jag hissa en speciell person som de flesta kanske inte känner igen namnet på, men det gör jag. Nämligen Nadja Casadei. Hon debuterar i år i friidrotts VM i Berlin som gick av stapeln igår. Hon är en av dom svenska tjejerna som tävlar i 7-kamp. Jag vill hissa henne för att hon alltid är så glad och nöjd! vad hon än gör om hon förlorar, ramlar eller vinner så skrattar hon alltid och ler inför kameran när hon blir intervjuad! en väldigt positiv tjej kan man säga! och det gillar jag ;)
Diss:
Dissen idag går till lägenheter utan HISS! iofs så åker inte jag i hissen ändå, om den hae funnits. Men för andra personer som tex min mormor som igår skulle hjälpa min syster att flytta. Syrran bor på andra våningen och det är 3 trappor upp dit! och det kan vara väldigt jobbigt när man ska flytta! när man ska springa upp och ner för dessa 3 trappor ca 100 ggr!!! det tar musten ur en! tänk bara på dom så bor på översta våningen....
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?