Hunger och arghet är inget bra!

Hej på er!
Nu är jag redo för kvällen det blev ganska enkelt idag faktiskt! Jeans och Blus*
Hade ställt in mig på att vi skulle åka snart men så kollar jag på klockan och den är bara ynka 17.46 och vi har beställt bord till kl. 19.00! suuuuck!
Och jag är så jä*la hungrig så jag tror jag dör.. tänkte att jag skulle vänta tills vi ska äta för då är det extra gott! men tror inte det går...
Och så kom jag på att jag skulle ju städat hos kaninerna idag och det finns inegen mat till dom heller. Så tror jag ska gå ut nu och sätda hos dom det tar trotsallt bara 10 min högst! men det är så jävla tråkigt...
Hoppas mitt umgänge ikväll livar upp det så jag blir glad igen! för nu är jag ledsen och arg!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?