Mer kläder tar plats!

Hello! uppdateringen idag kommer på kvällen som ni märker! Har varit med johanna idag! vi har inte gjjort så mycket sjunigt lite, höhö. och bakat! Men vid kvart i fem kom mamma och hämtade oss så åkte hon och jag ner till Elin (syster) för hon har rensat ut MASSOR med kläder och hennes kompis med , för att dom ska flytta till England. Så då var vi där nere och tog massa kläder! det var röligt! :P
Nu har jag precis vart nere och hjälpt mamma nere i köket snäll som jag är! så snart blir det väl mat och lite senare blir det troligen promenad med Téa om inte regnet börjar falla igen...

xoXo

alla kläderna som jag fick, problemet blir vart jag ska få plats med allt?
min garderob är lixsom redan full!



Tack Becca och Elin*
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?