Rishögen är här igen

Godmorgon på er som vaknade nyss! själv vaknade jag för drykt en timme sen! inte så sent idag alltså! ;)
På morgonen har jag inte gjort så mkt ätit frukost och ögnat igenom tranåstidningen. Nu ska jag rycka upp mig och fixa till mig för efter att Téa kommit hem så ska jag leka lite med henne* (a)  Men det blir inte förrens i eftermiddag!  :P
Ikväll kommer även Anders (det hade jag nästan glömt bort). Ni vet han amerikanen som var hör för nån vecka sen. Han kommer ner idag till oss och ska vara här tills typ Fredag?... Men iaf så åker han ner för att vi ska ha vårat traditonella ''kräftfiske'' på onsdag i stugan . Och då ska han vara med för han tycker det är så roligt. Och det kan jag hålla med om! :)
Men nu ska jag fixa till mig ser ut som en rishög!

skriver snart igen*
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?