Shopping på låg nivå!

Nu åter till dagen som är idag!
Lördag fast man bryr sig inte så mycket nu när det är loiv då är det lixsom lördag hela veckan ;)
Fast om man går ner på stan en tisdag så märker man vekligen skillnad om man går ner på lördagen sen. Var nere idag och igår jue och jag tyckte det var mkt folk igår men då var det typ dubblet så mkt idag! men det är ju trevligt att det är folk här i staden så att man vet att den lever!
Va nere med mamma idag på stan och jag skulle egentligen ha ett par byxor på CREAM men dom var slut ;/ så jag köpte en tröst tunika ist ;) eller mamma pejade. Sen gick vi och fikade och så gjorde vi inte så mkt mer.
Nu ska jag kolla egenom en orifilame katalog som vi hämtade på stan hos mammas jobbarkompis som säljer sånt smink! ska ha en ny foundation och lite ;)



Dresscode:
overzize tröja- ellos
svarta thigts

Min nya tunika *
100 spänn! som hittat ;)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?