Stallsysslor

Hello på er ute i mörkret!
kom hem från stallet för typ 45 minuter sedan efter att ha tagit en promenad dit i den sköna solen som värmde så gott. Hjälpte Camilla med lite sysslor och sedan trasakde jag hem igen, men då hade det blivit kallt. Men värmde mig med att prata med JulleBulle <3 Sen när jag kom hem upptäckte jag att det fanns chips hemma på tvbordet så jag hög ju in till och med dipp, mjaaow! kalla mig fet...
men har ju faktiskt gått nu 3 dagar denna vecka xD Firar ju lite att syrrans sista dag i sverige är idag. höhö, firar och firar! men iaf imon sticker hon iaf till england och är borta ett halvår typ.. :/ <3
Nu ska jag dra mig snyggingar och sova/läsa lite :D

sista dagen iskolan imon innan helgen.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?