Tidsfördriv

Jag har insett att min senaste kyss: -
Jag pratar: alldeles för mkt!
Jag avskyr när folk:  pratar skit om en person som dom inte ens känner.
Min bästa vän är: Johanna ax Gustvasson och Julia Alexandersson
Min första vän heter: Johanna ax Gustavsson
Kärlek är: något underbart så länge det varar
När jag borstar tänderna: tycker jag att dom är fula och gula-
När jag lagar mat: gör det inte så ofta, men blir oftast bra när jag gör det!
Jag tänder på: Killar som ser bra ut och som är snälla.
Jag är rädd för: små kryp och även stora djur. och mördare såklart!
Den värsta känslan är: När man har ångest över något som man inte borde gjort.
Den bästa känslan är: när man är lycklig!
Jag är bäst på: haha, att prata!
Jag är sämst på: massa....
Om jag va ett djur skulle jag vara: ett lejon.
Min mobiltelefon är: en rosa sony ericsson
När jag vaknar på morgonen: brukar jag vara trött
Just nu tänker jag på att: jag ska tvätta händerna snart
Bebisar är: UNDERBARA<3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?