Time to Sleep

oj vilken dag! känns som ett bra avslut på sommarlovet!
Har hunnit med ganska mkt faktiskt både under sommaren och idag. Var ute på en LÅNG promenad med Tea förut det var jätte mysigt att gå i skogen och prata om morgondagen och massa annat :) Hra nyss fått i mig en kopp te och det var gott som alltid. Grejen är den att man blir trött av det oxså och det är bra.  Så nu hade jag tänkt att borsta tänderna oså sen läsa lite och sen sova så att man är pigg till morgon dagen! börjar fan längta lite ;)
Har plattat mitt hår nu med och ska platta lite till imon, älskar verkligen det när det är platt för då blir det så långt och inte så tjockt. Men måste verkligen klippa topparna :S ska fråga syrran om hon kan göra det innan hon åker ;)
Nu ska jag sova, godnatt<3

P.s Mitt puder åkte ner i toagolvet förut och gick sönder i hundra delar.,. höhöh :S <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?