Fan Mig!

usch denna dag har inte varit kul! skulle ju då egentligen vaccinerat mig idag men nu har ju jönköpingslän beslutat att man inte ska vaccinera någon förrens på fredag typ! idiotiskt!? sen har Matte proven gått åt skogen tror jag..
FY! sen har vi so prov på fredag som jag MÅSTE plugga på och ännu MER till NO provet! fy! men fan vad gött när det är slut sen nästa vecka. OCH DET ÄR BARA 1 VECKA OCH 6 DAGAR TILLS JAG DRAR TILL USA!  den ni ;) men det kan hända mkt på den korta stunden...
Postat av: Johanna
URL: http://juhannaax.blogg.se/ 2009-12-01 / 16:20:27

Det kommer bli bra gumman <3



Och sluta skryt med att du ska åka iväg! :@ Mohaha, jag kommer faktiskt att stanna i helvetet :((

Fast det blir nog bra! :D Kanske... Inte.

love uuuuu


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?