HEMLÄNGTAN

ja, det var det rätta ordet! H.E.M.L.Ä.N.G.T.A.N.
längtan till vännerna är nu enormt stor och jag tror det beror på alla planer inför nyår! jag vill dit nu, känner på mig att det blir en minnesvärld kväll. och hoppas på det med! men det som oroar mig är vädret, ja alltså inte på nyår utan dagarna innan för det är då vi kommer hem ( förhoppningsvis) och om det är snöstorm typ överallt så kommer alla plan bli försenade och då kommer inte jag hinna hem till nyåret... men jag MÅSTE! så håll nu alla tummar ni har! och be till gud en extra gång att min resa går bra så jag hinner hem till festernas fest!

det nya året firas med dom bäästa såklart!

Postat av: linkaan
2009-12-26 / 13:09:26

Yaayy , jag e bäääst (yy'


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?