home again

hello sweden!
landade i sverige igår kl halv fem typ. efter en lång resa från atlanta-amsterdam. Men allt gick bra med oss tyckte bara väldigt synd om en liten liten pojke som satt framför oss som blev jätte sjuk. men emellan åt så lekte jag tittut med honom, haha. den sötaste pojk jag sett på länge! men iaf så är vi nu hemma och jag har packat upp min saker nu, så allt är snart i sin ordning. Sov till ett idag förresten från nio till ett alltså 16 timmar :O men det behövde jag, det är ju mycket med tidsomställning oså. Nehepp nu ska jag fara till mormor och morfar för en kvällsfika och imon är det nyår!! Téa kommer till mig vid tre så vi börjar redan då ;) jippie.

p.s det är jävligt kallt i sverige!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?