Inatt smäller det

HEJ! Nu blir det ny uppdatering från i Torsdag.. oops! men jag har verkligen haft fullt upp! har varit i stallet hela veckan känns det som. Men nu är det över. Juljippot gick bra förutom lite småfel!  Men publiken tyckte det var roligt iaf och det var ju det som var meningen. :) Men det har vart sjukt mycket slit oså , men nu är det över. Efter juljippot igår hängde Johanna med hem och vi tittade på TV och åt god mat. Sen sov hon är ! :)

Aa, ikväll drar jag! Hoppas ingen glömt, haha. Bara det att jag själv nästan gjort det- Har typ inte packat nåt :S Så det måste jag börja med nu! Så nu kommer ni inte få uppdatering så ofta, men nån gång ibland för syrran kommer ta med sin syster. En till sjuk sak är ju att jag kommer få träffa min andra syster imon som jag inte sett på ett halvår <3 Det blir kul! ALLT KOMMER BLI KUL!  men jag kommer sakna dom bästa. ♥
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?