13=otursdag

TjabbaRax ;)

Tisdag idag som innebär lååååångt innan lunchen idag, men när lunchen kom blev det frid och fröjd från allas håll om inte minst från julles och mitt! idag var det nämligen våran favvo fisk med mos ;) dendö!
Idag var det ju den dagen vi hade elevensval oxå, och då hade ju jag johanna och julia tagit hk. Men vi ville ha studietid så att man fick lite tid för läxor, även simon ville det. Så vi drog våra två långa tíll babbsan för att få byta till studietid. Men icke sa nicke den där tjurisen hade taigt bort en lärare från studietiden så hon sa till johanna bestämt och argt- du kan inte tro att ing-marie kan ha en klass på 24 personer :@, aaaa vi blev så sura, Inte minns simon, stackarn <3
Tillslut led dagen mot slitt slut och vi avslutade med hk. Jag fick arbeta med Jani vilket inte gick så bra! vi skulle göra smulpaj med rabarber.Han gjorde själva rabarber ''smeten'' och jag gjorde smulpajen. Men tror ni inte smartheadet häller på salt istället för socker! ? snacka om att det blev äckligt sen..... Tack för den. inte minst att det är den 13 idag med, alltså min otursdag!! Sedan cyklade jag och julia hem i motvind, fy fasen vad sak´ta det gick.....
När jag kom hem gjorde jag en smoothie en nyttig sådan av yoghurt och hallon (A) mummsi! ;)
Sedan kröp jag ner i soffan med en filt och kollade på Top Modell 10. Och ikväll blir det Top Modell 11 och andra avenyn. Vissa säger att jag knarkar Top Modell, men det kanske jag gör med !
Nehe, nu ska jag gå ner och hjälpa mamma och duka sedan ska jag packa mina skidgrejor som jag ska ha med mig imorgon, får då drar vi ;)

Puss (L)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?