Fredag

Sista dagen i skolan idag för denna veckan!
Idag hade vi bestämt att vi skulle äta frulle i skolan så det gjorde vi, det var super gott ;)
Efter frullen var det engelska. När vi kom in i klassrummet hade TST ställt ifrån borden fårn varann! Så vi fattde direkt att vi skulle ha vårat svenska prov som vi egentligen skulle ha igår! :O Alla trodde ju typ att vi skulle ha det nästa vecka.
Men vi hade det idag och ingen hade typ övat :O det gick väl inte SÅ bra om man säger så :S
 Sedan var det No och vi fick spela musik för våran underbara lärare Tommy :D Han brydde sig kanppt!
Sista lektionen var SO och vi trodde ju att det skulle va läxförhör, och det ville jag ha, flr jag hade tränat asset! men då kom det några 9.or som skulle redovisa nån skit! Sp det blir på måndag :/
Efter skolan var det stallet .D Fick rida Sally vilket jag var gald för <3 men hon var inte densamma :O Verkade rädd för massa saker och sparkade bockut ett x.antal gånger men jag älskar dej ändå (L)
När jag kommit hem åt jag GOD mat och så övade vi till projektet ;) det blir nog bra tillslut <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?