Fredag

Fredag

 Vaknade som vanligt av min mobil men denna gång lite senare nämligen kl.06.40. Jag tog mig varsamt upp och tog min sjösala och trampade till skolan. Det var halt som gatan så på strandpromenaden fick jag gå med cykeln.
Första lektionen började med matte :/ mitt ''hat'' ämen, vi fick bestämmde platser nu också vilket jag tycker är både bra och dåligt, BRA för att då slipper nån sitta ensam och DÅLIGT ifall man kommer med någon man absolut inte vill sitta bredvid! Men som tur var kom jag bredvid Simon <3 och Albin. Till lunch idag var det köttbullar,sås och potatis, mumms filli bajs ! Dagen slutade med inställd kamratstödjar träff, så det blev råd för både julle och mig ;)
Nu har man cyklat hem i det kalla vädret, men ska snart bege sig till det iskalla stallet :S <3

bajbaj!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?