HELG!

HELG!

Äntligen som jag längtat efter att få denna helgen, det har verkligen varit mycket i skolan denna veckan, men nu är det över och härnäst väntar en ny vecka :/ fyllt med nya möjligheter :)
Dagen började med lite goda färska frallor på morgonen som sedan gick över till skidor i soffan.
Och nu sitter jag här och ska snart ta mig en skön varm dusch ! :D
Bloggade ju inte igår så jag hade tänkt berätta lite om gårdagen:
FREDAG
Dagen började med att julle och jag fick skjuts av snälla Eva till skolan :) Och första lektionen var matte. Jag räknade ut att vi hade en läxa varje lektion förutom på NO:n ! :O Efter matten var det engelska och även där hade vi läxa,nämligen glosor! Sedan vart det NO och där vart det ju inte mycket gjort! xD julle och jag fattade inte vad vi skulle göra med någon jäkla ritning och någon kloss,! Så vi sjöng ABBA medley hela lektinen nästan xD
Sedan var det lunch och maten som stod på schemat denna dag var HögBoSoppa vilket inte passade mig i smaken.
Efter lunch blev det Franska och där hade vi även glosor! Efter Franskan vart det So och Soprov, provet gick ändå ganska bra! ;) Sedan var det råd, så då gick julle och jag ner till kammis. Och eger rådet var dagen slut, då hämtade mamma oss, och enligt julle är det än väldig lyx att få skjuts hem xD :)
Sen vart det stallet och ridning på Paula, vilket inte gick så bra ;/
Efter ridningen åkte jag hem och åt , jag hade så jäkla ont i magen så jag trodde jag skulle spy, men det gjorde jag inte :O som tur va. Vi kollade på Let's Dance och blondin bella åkte ut vilket jag tyckte var bra för jag gillar inte henne. !
Sedan kolladde pappa och jag lite på en DÅLIG Zoombie film, den söög!
Åter Till Lördag
Men som sagt nu ska jag hoppa in i duschen sedan ska jag nog sjunga lite singstar ;)
Ha en trevlig lördag, och njut av helgen ;) det ska jag göra <3

Im gonna miss you when you go </3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?