Måndag



Skola idag, ny vecka ny start! Helt OK skoldag från min sida iaf. På NO:n gör vi en ritning av ett hus. Det är ganska krångligt i början men kul när man har lärt sig hur alla mått är. Iaf fick vi skjuts hem av snälla Eva. När jag kom hem rotade jag runt i frysen efter mat! Hittade efter ett evigt letande en avlägsen burk med taco paj i . Det fick bli min mat tänkte jag! värmde pajen i micron tog fram lite taco chips och tog med mig skolväskan och maten upp till tv:n.
Där satte jag på tv, och åt samtdigt som jag zappade runt bland kanalerna! Efter pajen blev det plugg och zappande mellan MTV och ztv, för dom var dom ända kanalerna som spelade musik ;) gjorde min matteläxa och vid kl.16.00 började det superrbra programmet Top Modell 10. Som jag blev sittandes vid ett tag. Sen blev det datorn som varje dag, och när syrran kom hem gjorde hon en fín inbakad fläta! <3 taack.
Ikväll blir det lite till plugg och soffligg framför 90210! på tv400. värt att se ! ;)

hare gött :D
puss
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?