Nothing can stop seven-eff....

Stter framför burken nu igen. ' vilket liv?'
Aja, nu är det snart top modell och sedan andr avenyn ;) en hel TV kväll. i like it!
Skolan idag var rätt cool, inställd bild och lyssnade bara på ett par 9.or på svenskan! Hemkunskapen var destu värre, fick göra frallorna själv utan Jani för han hade mjölkrig med Mikei! .S xD och inte nog me det Jani skvätte ner hela Elisabeths byxor med mjöl där bak :o och hon märkte ju inget..... tyckte lite synd om henne faktiskt, fast det var ju kul ändå xD
Efter skolan åkte jag hem och åt mina frallor och satte mig här och efter det pluggade jag lite! :/ men blev så less på't att jag var tvungen att ta ett brejk med singstar ;)
Nu ska jag dra mig till den andra burken och kolla på top modell ,)

Ingeting kan komma 7F emellan......

Halludå!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?