Ny vecka. (igen)

 
Åter igen en nya vecka och en ny måndag!

Dagen började med att jag vaknade upp i ett helt nytt rum i och med att jag bytte rum igår, .D
Fixade mig iordning och rullade till skolan , på vägen dit träffade jag som vanligt julle <3
Första lektionen var svenska, och där hade vi lite prat innan provet som är på torsdag!
Sedan rullade dagen på, och till Lunch var det blodpudding:/
Efter Lunch var det NO och denna gången sjöng vi inte, fast det betydde inte att det blev mer gjort, nene xD
Sista lektionen var SO och vi fick tillbaka proven....9/15 inte alls nöjd, man kan säga som så att jag tänkte rätt men skrev fel, vet inte hur jag lyckades! men i efterhand visste jag så väl att det var fel det jag skrev och att det jag tänkte var rätt!
Efter skolan  hänkade johanna på mig hem, vi hade det roligt och beundrade alla mina porslinsdockor kan man väl säga x) ;D
Nu har jag kollat på 90210 i mitt ''nya'' rum ;) och snart ska jag gå och läsa en bok och försöka zuzza lite!!


SEE YOO
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?