Sälen-Resa


Nu har man kommit hem efter 4 dagar i Sälen (Tandådalen). Vi hade en trelivg resa med mycket skratt såklart! Vi spelade spel och roade varann väldigt mycket! Om ni spelat Med Andra Ord någon gång så vet ni nig hur kul det är xD
Tänker inte försklara hur det går till, men ni som vet kan ju reglerna. Och det hade jag med mig, och OJ vad många skratt-krampar man fick! ;) xD
Åkningen är väl inte den bäsat! hm... Men jag tycker det är roligt iaf! :D Stugan vi bodde i var kanon med stort K.
Bastu och torkskåp och till ä med diskamaskin. Varför jag skrev diskmaskin är för att min morbror Patrik och hans familj inte har det! Så han var ju inte så lite fascinerad xD Det ända som inte var så bra i stugan var ju att det bara fanns kanal 1 och 2 typ! inte 4.an och det sög ju lite! Men annars var allt Kanon! :D I backen var det jävligt kallt fast mest uppe på toppen ! på natten var det väl ungefär 22 minus och på dagen 12-18! usch! det var kallt!
Men nu är man hemma i lilla Tranås igen och där trivs jag minst lika bra...om inte bättre <3
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?