söndag


Vaknade upp med Téa vid min sida idag, Igår hade vi en trevlig kväll med mat och film. Dagen börjades med att sjunga singstar x) Och ett evigt tittande på skidor. Efter att hon åkt hem låg jag fortfarande kvar i mitt hörn i soffan och tittade på skidor. Anja Pärsson kom på delad 4 plats tillsammans med Lindsey Vonn precis utanför pallen, Och lika så Andrè Myrer. Han kom oxå på 4 plats men inte delade. Synd om han tyckte jag för han fyllde nämligen 26 år idag.
Menmen, det är inte lätt att ta sig förbi ett proffs. På tal om skidor så ska ju faktiskt jag svischa förbi i bakarna om några dar! På trosdag blir det massa åk nerför, i sälen! ;)
Nu ska jag försöka läsa ut min bok ''hur kär får man bli'' som jag har hållt på med i ett halvår snart! på 319 sidor :P

Pusspuss
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?