Tisdaa

Skola idag, En ganska trevlig men seg dag. Efter lunch rullade allt på som valigt och det blev liv i luckan! Satckars lilla julia som la hela sin mattelektion till att hjälpa mig, (L) det ska du ha ett plus i kanten för!
Sist idag var det ju HK men utan Jani denna gång och tur var väl det.hm....! Var med Cajsa istället och vi gjorde Scones. Dom blev goda men lite torra enligt mig. När skolan slutat väntade vi lite på Simon för han hade haft skridskor uppe på bredstorp. Och när vi just ska gå kommer han så jag hinner säga hejdå! Men när jag ser han komma ser jag att han är precis blå i ansiktet och om händerna! då har dumskallen åkte skriller utan verken jacka eller vantar! :O  stackarn!
men jag värmde han lite<3 Sedan for jag och julle hem med mamma óch sedan ut till mölarp för att rida Dellan :) Jag ska ta hand om henne nu när julles häst kommer. (L) fast jag kanske inte behöver det om den inte kommer förrens fredag. Men jag är verkligen glad för att du äntligen hittat en häst som du ska köpa :D <3
Nu ska jag plugga lite matte innan Top Modell börjar, vilket jag nog inte kommer hinna dessvärre! :O
Efter Toppis blir det Andra Avenyn.
Imorgon har vi bad så det gäller att packa grejer för det  ;)

HejsSvejs! ;)

sov sött dröm blött!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?