Torsdag Kväll


Nä nu är jag så HIMMLANS trött på allt detta pluggandes!! Man får ju slita hur mycket som helst och det känns som att man aldrig blir klar! :O fast å andra sidan är det ju skönt när man väl blir det. Nu har jag iaf tillbringat halva min kväll till att plugga och jag är inte klar än, jag bara önskar att jag var som Olsen systrar,a världens rikaste och kändaste ungdomar som fick sluta skolan tidigare än vad jag kommer få! :O avundsjuk nr.1!!
Men dagen har ju inte sett ut såhär bara som tur är, jag har faktiskt haft ganska roligt i skolan. Det var ju skridskor idag för att det var Torsdag och det var kul för en gång skull! men roligast var nog efter skrillerna. Då fick vi nämligen reda på alla frågor som killarna hade skrivit till oss som dom ville att vi skulle svara på och killarna fick våra. Det var hemskt roliga frågor men oxå väldigt personliga! I och med att vi skulle skriva seriöst fick vi iallafall vara anonyma. Och det det var ju tur! På vägen hem från bredstorp var den snöigt, halt och kallt. Men vi klarade oss ganska bra iaf, ramlade bara sisådär en 4 gånger eller så! men till skillnad från andra gånger. Haha
Efter skolan åkte jag till min syster Elin för att vänta där i c. 1 timme. För sedan skulle jag klippa mig ;)
kl.15.55 traskade jag iväg till frisören som sedan toppade lite på mitt hår så att det slapp vara slitet längre. Det blev bra men lite kort kanske? men det växer väl snart ut igen.
Nehe, nu ska jag fortsätta plugga och sedan kolla på TV om jag hinner vill säga!
Hoppas Hanna ringer nån mer gån!<3 För då blir jag på bra humör. Hon förlänger verkligen livet med ett skratt! :D

HajSvajs!  
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?