Trött onsdag !


Hellu!
idag var jag klar så pass tidigt på morgonqvisten att jag han sitta lite vid datorn :D
Sedan cyklade jag iväg till skolan och första lektionen var EPA jobbade med matte som är bajs tråkigt som vanligt!
Sedan blev det engelska och musik. Till lunch var det några jätte konstika avlånga starka köttbullar typ x)
Sen var det idrott och det var ovnaligt jobbigt idag, vi hade styrketräning. phu......
Sedan var det NO och ja å simon bråkade lite! men på skämt förstås ;) Sedan på benis sträckisen slog jag ner Isack , ni skulle sett han höll fast mig och sedan rövtacklade jag honom mitt emellan benen! xD så han föll till marken , hahah
Sista lektionen var matte :/ Och sen var det bara att cykla hem i slask vädret!
Nu sitter jag här och ska snart bege mig till stallet :D Idag vi hoppa tror jag och jag ska ha sockan ;)
Sedan kommer jag väl förmodligen hem vid 21.30! som vanligt! lite träligt men det går!
Imorgon är det friluftsdag och då ska det spelas badminton! ;)
Vi får inte glömma bort att Jani fyller 14 idag alltså fjortis! grattis på dej dö ;)

BajBoss!*
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?